Menjek el koldulni, vagy lopni?

 

Tisztelt Mt blog!

 

47 éves voltam, amikor megszűnt alólam az előző munkahelyem. Felsőfokú kereskedelmi végzettségem van, abban reménykedtem, hogy hamar találhatok munkát a szakmámban. Lassan 2 év telt el, de sajnos hiába próbáltam meg szinte mindent, az időszakos közmunkánál tovább nem sikerült jutnom. Pedig nem rajtam múlik, egyszerűen úgy érzem, én már sehova sem kellek, és semmire sem vagyok megfelelő a munkaadók szerint.

 

Kezdetben kizárólag olyan hirdetésekre jelentkeztem, amik a szakmámhoz kapcsolódtak. Csináltam „tökéletes” önéletrajzot, amit több helyen is megnéztek és megfelelőnek találtak (munkaügyi kp, stb.) csak a munkaadók nem kapkodtak utánam. Fél év hiábavaló keresés után rájöttem, hogy nem lesz könnyű dolgom, így már nem csak a szakmámban próbálkoztam. Takarítástól kezdve mosogatásig mindenre elküldtem a jelentkezésemet, de 2 év alatt jó, ha összesen 20 helyről hívtak vissza. Ezek közül volt néhány házalós, értékesítő munka, amit nem tudnék csinálni, illetve takarítottam pár napot egy hotelban, ahol végül nem fizettek ki.

 RV-AJ832_ARIELY_G_20130301173238.jpg

A pénz nagy úr, így közmunka programba is elmentem, de az meg csak időszakos munka volt, amit meg fizettek érte, az épp az éhen halás elkerülésére volt elég. Aztán ez a lehetőség is elveszett. Most itt állok teljesen ellehetetlenülve, és családom, gyerekeim jóindulatának és segítségének köszönhetem, hogy még nem kerültem az utcára. De ők sem tudnak eltartani életem végéig, így egyre lehetetlenebb helyzetbe kerülök.

 

Mit csináljak, azt nem tudom. A nyugdíjtól még igen messze vagyok, ráadásul nem is bízok benne, hogy mi még kapni fogunk olyat, mindenhova öreg vagyok, így nem is kellek. Közel 50 évesen hova képezzem magam, új szakmát már nem választhatok, menjek el koldulni, vagy lopni? Kérek szépen mindenkit, aki ezt olvassa, hogy segítsen nekem. Nem pénzzel, hanem valódi tanáccsal, ha tud olyat. Szeretnék tisztességgel dolgozni és megmaradni, egyenesbe jönni, de én már nem látok kiutat.

 

Erika

A listazz.com segítségével Feketelistára tehetitek az inkorrekt cégeket, a megtévesztő álláshirdetéseket.

 

banner_1.jpg