A főnök ellenőrzi az emaileket

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Tisztelt Munkahelyi Terror!

 

Néhány hónapja dolgozom a jelenlegi munkahelyemen. Irodai, kereskedelmi munkát végzek. A hordozható céges számítógépemet gyakran haza is kell vigyem, mert a feladataim gyakorta túl nyúlnak a normál munkaidőn. Ezzel nincs is gondom, mert így állapodtunk meg.


Tegnap egy munkával kapcsolatos kérdéssel mentem be a főnököm irodájába, ahol már egy másik kolléga is volt, beszélgettek. Miközben várakoztam, megdöbbenve tapasztaltam, hogy a főnököm monitorján az én levelező rendszerem köszönt vissza.

computer_1965636c.jpg
Amikor meglepetésemben rákérdeztem, hogy ez hogyan lehet... (?)
A legnagyobb természetességgel mondta, hogy az informatikussal így állították be a rendszert, mert neki joga van így is ellenőrizni a dolgozókat.

 

Ez tényleg teljesen jogszerű, szabályos?
Hol tudok utánaolvasni, hogy milyen kötelezettségeim és jogaim vannak nekem munkavállalóként az ilyen helyzetekben?

 

Ne értsenek félre! Nem az ellenőrzéssel van gondom.
Kérdezzenek rá, számoltassanak be, stb... és jelezzék, ha elégedetlenek a munkámmal. De ez a helyzet így nagyon kellemetlen.

 

A válaszokat előre is köszönöm!

 

I.

1.png

 

Első lépés a munka világába!